MARKA UBRAŃ
KOIRE- marka ubrań , która została powołana do życia przeze
mnie kilkanaście lat temu. Jej nazwa pochodzi od nazwy pierwszej kolekcji
samodzielnie uszytej przed wieloma laty.
Marka działa i rozwija się zgodnie z koncepcją BECAUSE
YOU`RE UNIQUE, w której najważniejsze miejsce zajmują naturalność oraz świadomość swojej niepowtarzalności.
Dla
KOIRE słowo produkcja jest obce. Tworzenie ubrań, zarówno wzorów, jak i ich spersonalizowanych
egzemplarzy wymaga czasu. Wszystkie egzemplarze są od podstaw tworzone ręcznie i
wyłącznie na zamówienie.
Ważnym dla mnie jest, by zostawić w tworzonych przeze mnie ubraniach ślad moich dłoni. Stąd kierunki, w jakich podążam, pozwalają wyodrębnić swoistą linię casual i unique. Casual to ubrania z lnu, dzianin, w których pojawiają się charakterystyczne autorskie elementy zdobiące: aplikacje, wycinanki, szarpania, pęknięcia, itp.
Linia Unique to efekt poszukiwania nowej, modernistycznej formy dla zastosowania tradycyjnych materiałów: lnu, jedwabiu, batystu, dzianin lnianych, bawełnianych. Dzięki temu coraz więcej projektów powstaje z nowych, w pełni autorskich tkanin.
Linia Unique to efekt poszukiwania nowej, modernistycznej formy dla zastosowania tradycyjnych materiałów: lnu, jedwabiu, batystu, dzianin lnianych, bawełnianych. Dzięki temu coraz więcej projektów powstaje z nowych, w pełni autorskich tkanin.
KOIRE jest wolna od ślepego podążania za
„trendami”, niosącymi ryzyko
uniformizacji i oddalania się od swojego Ja. Dla niej ważny jest rozwój – a ten
jest rozumiany przeze mnie jako proces odkrywania autentycznej siebie i przebudzanie się ku adekwatnej samoakceptacji i bliskości z naturą.
Jeśli ciekawi Cię stylistyka ubrań KOIRE, oraz związany z marką sposób
patrzenia na świat, zapraszam do śledzenia bloga, a także zerkania na: www.koire.pl
Zapraszam Karina
fot: Małgorzata Cwynar-Owsiak
fot: Małgorzata Cwynar-Owsiak
fot: Michał Łazarow
fot: Sebastian Popov
fot1: Małgorzata Cwynar-Owsiak; fot2: Karolina Kielar-Bar
fot: Małgorzata Cwynar-Owsiak
fot: Małgorzata Cwynar-Owsiak
Komentarze
Prześlij komentarz